ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

خودداري مقامات حزب‌الله لبنان ازديدار باجوانفکر
 
علی اکبر جوانفکر که برای افتتاح دفتر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیروت و دیدار با برخی از مقامات این کشور به لبنان سفر کرده بود علی رغم تلاش نتوانست مقامات بلند پایه حزب الله را راضی به ملاقات کند و سید حسن نصرالله وی را به حضور نپذیرفت.
به گزارش تابناک، علی اکبر جوانفکر که اواخر هفته گذشته به لبنان سفر کرده بود با رئیس جمهوری، رئیس مجلس، نخست وزیر و وزرای امور خارجه و اطلاع رسانی این کشور دیدار و گفت وگو کرد اما نتوانست مقامات حزب الله را راضی به دیدار کند.
 

غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در بيروت برای سفر چهار روزه جوانفکر برنامه های مختلفی تدارک دیده بود که برخی از آنها دیدار با مقامات بلند پایه کشوری لبنان بود به رغم تلاش نتوانست ترتیب ملاقات جوانفکر و سید حین نصرلله و سایر مقامات حزب الله را هماهنگ کند.

شنیده های خبرنگار تابناک حاکی است به رغم پیگیری و اصرار رکن آبادی، نه سید حسن نصرالله و نه هیچ یک از مقام های بلندپایه حزب الله لبنان حاضر به ملاقات با جوانفکر نشدند.

به علت درخواست های مکرر رکن آبادی، فقط رئیس تلویزیون المنار که یک مقام رده سوم در حزب الله به حساب می آید، جوانفکر را به حضور پذیرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:حزب الله,جوانفكر,ايرنا,المنار,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 352
بازدید کل : 186280
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1