موشكباران
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

11هزار موشك آماده شليك يعني چه

ايران در صورتي كه مورد كوچكترين تعرضي واقع شود در همان دقايق اوليه ۱۱ هزار موشك را به سوي اسرائيل و منافع آمريكا در منطقه شليك مي كند.

به گزارش کیهان، سرلشكر زكريا حسين رئيس پيشين آكادمي عالي مصر ضمن بيان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگيري، منافع آمريكا در همه جاي خاورميانه در معرض تهديد و حمله خواهد بود.



وي اضافه كرد: آمريكا نيز به اين واقعيت باور دارد كه ايران عراق نيست و در صورت درگير شدن با ايران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهديد و حمله قرار خواهد گرفت.

رئيس اسبق آكادمي عالي مصر خاطرنشان كرد: در نتيجه سياست بسيار موفقيت آميزي كه مسئولان و مردم ايران در پيش گرفتند و توانايي بسيار بالاي اين كشور در اداره نزاع با لجبازترين قدرت ها يعني آمريكا و رژيم اسرائيل، ايران توانست بحران را اداره و آن را در محورهايي مشخص و معين هدايت كند.
وي افزود: ايران از قدرت بازدارندگي نظامي بالايي برخوردار است كه از در اختيار داشتن موشك ها، ناوچه ها و ديگر امكانات و ورود به عرصه فن آوري هاي فضايي و همچنين برگزاري رزمايش هاي متوالي و موفقيت آميز ناشي مي شود. در آخرين رزمايشي كه ايران انجام داد سه موشك قاره پيما را با موفقيت آزمود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 186367
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1