الجنادريه
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

 

پارتی مختلط شاهزادگان در"الجنادریه"
 
جشنواره الجنادریه امسال نه تنها نشانی از یک جشنواره فرهنگی نداشت، بیشتر جشنواره‌ای سیاسی با دعوت از معاندان نظام ایران در خارج و جشنواره‌ای ناسالم با برگزاری پارتی‌های شبانه و رقص و میگساری می‌نمود.
به گزارش فارس، جشنواره فرهنگی "الجنادریه" که هرسال زیر نظر پادشاه عربستان برگزار می‌شود، امسال علاوه بر رنگ و بوی سیاسی، شاهد مراسم لهو و لعب و خوشگذارانی و برگزاری پارتی‌های شبانه نیز بود.


درحالی که رژیم سعودی تلاش بسیار دارد تا وجهه‌ای شرعی و قانونی به این جشنواره بدهد، اما اطلاعات فاش شده و به بیرون درز یافته از این جشنواره خلاف ادعاها و تبلیغات خاندان سعود درباره این جشنواره و اهداف ذکر شده از برگزاری آن را به اثبات می‌رساند.


این اطلاعات تاکید می‌کند که بخش قابل توجهی از زمان برگزاری جشنواره الجنادریه به باده گساری و پایکوبی دختران و پسران جوان سعودی گذشته بود و همین موجب شد تا چهل نفر از علمای برجسته سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدامات انجام شده در این جشنواره را حرام اعلام کنند.

جشنواره امسال الجنادریه نه تنها نشانی از یک جشنواره فرهنگی نداشت، بیشتر جشنواره‌ای سیاسی با دعوت از معاندان نظام ایران در خارج و جشنواره‌ای ناسالم با برگزاری پارتی‌های شبانه و رقص و میگساری می‌نمود.

فعالان سیاسی در عربستان با انتشار این فیلم‌ها این سوال را مطرح کرده‌اند که در این شرایط ماموران هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی کجا هستند؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:الجنادريه,مهرجان,شاهزاده صعودي,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 186347
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1