شيطنت
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با فارس:
شیطنت‌ آذربایجان در دستگیری خبرنگار ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شیطنت‌های دولت آذربایجان در رابطه با ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند و پاسخ قاطعی را به این اقدامات خواهیم داد.

خبرگزاری فارس: شیطنت‌ آذربایجان در دستگیری خبرنگار ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند

فاطمه آلیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان فارس در‌خصوص اقدام اخیر دولت آذربایجان برای دستگیری خبرنگار و راننده محلی نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در باکو اظهار داشت: شیطنت‌های دولت آذربایجان در رابطه با ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند و پاسخ قاطعی را به این اقدامات خواهیم داد.

وی افزود: وزارت امور خارجه باید نمایندگان سفارت آذربایجان در ایران را دعوت کرده و به آنها در‌خصوص این اقدامات تذکر دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه شیطنت‌های صورت گرفته علیه ایران در سطح بین‌الملل عمدتاً با تحریک‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، گفت: این اقدامات از قدرت گرفتن ملت ایران حکایت دارد.

آلیا تصریح کرد: به موازات اینکه ملت ایران در عرصه بین‌الملل قدرت پیدا می‌کند شیطنت‌های مختلفی علیه ایران طراحی می‌شود، این روزها نام ایران به‌خاطر پیشرفت‌های متعد بارها در عرصه بین‌الملل تکرار می‌شود این موضوع نشان دهنده عظمت ملت ایران است.

وی افزود: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با همکاری یکدیگر نقشه‌های متعددی را به عنوان توطئه علیه ملت ایران طراحی می‌کنند و شیطنت اخیر دولت آذربایجان نیز در ادامه این توطئه‌هاست.

آلیا با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی باید با تشکیل جلسه‌ای اقدامات شیطنت‌آمیز کشور آذربایجان را بررسی کند، گفت: هم‌اکنون مجلس در تعطیلی به سر می‌برد بنابراین نمی‌توانیم جلسه‌ای را برای بررسی این موضوع برگزار کنیم.

در ادامه اقدامات محافل مخالف مناسبات دوستانه رسانه‌ای ایران و جمهوری آذربایجان، پلیس باکو و نیروهای لباس شخصی دو نفر از نیروهای محلی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را در باکو بازداشت کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:فاطمه اليا,امنيت ملي,دولت اذربايجان,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 186396
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1