وحشت
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني


اسراییل در وحشت
 

سخنان رهبری تمام سرزمین های اشغالی را در وحشتی عجیب فرو خواهد برد . " ما از هر ملتی و گروهی که در برابر اسراییل بیاستد حمایت خواهیم کرد " یعنی روز مرگ اسراییل نزدیک است .

ما از حزب الله در جنگ 33 روزه حمایت کردیم .

ما از حماس در جنگ 22 روزه حمایت کردیم .

این یعنی اسراییل به آخر خط رسیده است . انقلاب های منطقه اگر با هوش باشند متوجه منظور مقتدر ترین رهبر جهان اسلام خواهند شد . با هم یکی شوید و بر علیه اسراییل اقدام کنید . ما هم در کنار شما خواهیم بود .

" ما در بحرین دخالتی نداریم . اگر دخالت می کردیم وضع جور دیگری می بود . "

این جمله خطاب به خلیفه بحرین بود که اخیرا حرف های بی ربط زیادی گفته بود . خب معلوم است که دخالتی نداریم . فکر می کنید که دارید دخالت های ایران را در بحرین خنثی می کنید . این خود مردم بحرین هستند که در خیابان ها حضور دارند آن هم بدون حمایت ایران . . اگر ما حمایت کنیم به یک هفته نکشیده همه ی شماها سرنگون خواهید شد .

شماها با خفت تن به صلح با اسراییل دادید ولی ما حاضر نشدیم که خفت را بپذیریم . دشمنی ما با اسراییل تا روز مرگ او ادامه خواهد داشت . کجای اسلام نوشته شده در مقابل ظلم زانو بزنید و تسلیم شوید که شماها این کار را انجام داده اید . تسلیم در برابر آمریکا و اسراییل از شریعت محمد (ص) به دور است . امریکا و اسراییل نماد کفر و استکبار هستند . شماها دست بیعت به سوی کفر دراز کرده اید . اسراییل از شماها وحشتی ندارد ولی از شیعیان علی (ع) چرا . ما مدافع مظلومان هستیم و در برابر ظلم تسلیم نخواهیم شد . ما نوکر کفار نیستیم . برعکس ما شماها هستید . دیکتاتورهای منطقه به زودی نابود خواهند شد . بعد از شماها نوبت اسراییل خواهد بود . کشوری که با ذلت تن به صلح با آن دادید و با خفت حاضر شدید در یک منطقه با او زندگی کنید .


نظرات شما عزیزان:

ف م
ساعت18:01---19 بهمن 1390
سلام دوست ولایتمدار.خوشحالم که با شما آشنا میشوم.مطالبتان بسیار به جا و مفید است.خسته نباشید.ضمنا اگر مایلید با وبلاگ مذهبی (فقط خدا) تبادل لینک داشته باشید لطفا خبر دهید تا شما را لینک کنم.
یا حق.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 186296
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1