ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

در وضعیت فرهنگی دانشگاهها ، بازنگری کنید
یقینا آنقدری که برای نشستهای سیاسی ، حزبی و گروهی در دانشگاهها وقت و پول هزینه می شود برای وضعیت فرهنگی و ترویج حجاب شیعی هزینه نمی شود. مگر با راه اندازی یک دفتر فرهنگ می شود استراتژی فرهنگی دانشگاهها را تعیین و اجرا کرد؟ چرا اجرای طرح های شورای عالی انقلاب فرهنگی با کندی پیش می رود؟

آقای دانشجو که پیرو سخنان رهبری در امر اجرای کرسی های آزاد اندیشی انصافا خوب عملکردند  یقینا می توانند کرسی های آزاد فکری و کارگروههای ویژه در امر روشنگری در امر فرهنگ و حجاب دانشجویان را هم به خوبی اجرا کنند. اصلاح فرهنگی در دانشگاهها به یک حرکت انقلابی نیاز دارد ، همانطوریکه حضرت امام (رض) فرمودند:

اصلاح فرهنگی در راس همه اصلاحات است



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:اصلاحات,
ارسال توسط محمد برازجانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امیرالمومنین (ع) : « وَ مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْهُ »هر که خود به خواب رود ، دشمنش به خواب نرفته است .

در سال 2007 میلادی ، فیلم انیمیشنی «پرسپولیس» به کارگردانی مرجان ساتراپی ، در فرانسه تولید شده و به روی پرده می رود . این فیلم براساس رشته کتاب های کمیکی به همین نام که اتوبیوگرافی مرجان ساتراپی به حساب می آیند ، ساخته شده است . ساتراپی همان کسی است که در وقایع پس از انتخابات 88 ، به همراه محسن مخلملباف خود را نماینده مردم ایران خوانده و با حضور در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل ، خواستار به رسمیت شناخته نشدن ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و حمایت از « جنبش اجتماعی مردم ایران » شد ........

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 420
بازدید کل : 186348
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1