دیکتاتور
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

سرانجام حدود دو ماه پس از سقوط طرابلس و فرار معمر قذافي، انقلابيون امروز وارد زادگاه ديكتاتور ليبي شدند، رئیس شواری انتقالی لیبی امروز خبر کشته شدن معمر القذافی را در پي ورود انقلابيون به سرت و درگيري با قذافي و هوادارانش تایید کرد.

انقلابیون لیبی امروز با تسلط کامل بر شهر سرت زادگاه معمر القذافی دیکتاتور لیبی پرچم جدید لیبی را بر فراز مرکز این شهر به اهتزاز در آوردند.

بر اساس این گزارش، این اتفاق بعد از تسلط کامل انقلابیون بر منطقه دو شهر سرت صورت گرفته بود که به وسعت یک کیلومتر مربع همچنان در اختیار نیروهای وابسته به قذافی باقی مانده بود.

در عين حال،‌ ابوبکر الفرجاني عضو شوراي محلي شهر سرت به دنبال آزاد سازي اين شهر به دست انقلابيون و دستگيري معمر قذافي ديکتاتور سابق ليبي و مرگ وي به دليل شدت جراحات وارده از نحوه لو رفتن و مشخص شدن مکان وي خبر داد.

 عضو شوراي محلي شهر سرت (زادگاه قذافي) گفت: قذافي پس از رصد مکالمه اي ميان او با السنوسي رئيس دستگاه اطلاعاتي حکومت قذافي درباره امکان خروج وي از شهر سرت مخفيگاه وي لو رفت.

منابع لیبیایی ابتدا اخباری از زخمی شدن شدید قذافی منتشر کردند و ساعاتی پس از آن اعلام شده که وی به دلیل شدت جراحات وارده کشته شده است.

منابعا انقلابی لیبی همچنین گزارش کردند که السنوسي نيز در سرت کشته شده است.

 انقلابيون با کشف دو جنازه اعلام کرده اند که يکي از اين جنازه ها متعلق به خميس پسر قذافي و ديگري متعلق به عبدالله السنوسي است.

برخی منابع لیبی  پیش از این اعلام کرده اند که سيف الاسلام، محمدو سعدي ديگر پسران قذافي در روزهاي گذشته  دستگیر شده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 419
بازدید ماه : 728
بازدید کل : 186656
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1